Solidna zbroja jest równie dobra jak ostry miecz. Zmniejsza szansę trafienia ataków przeciwnika przez co, nie musisz ciągle martwić się stanem zdrowia i pozostałym jedzeniem. Miej jednak na uwadze styl walki, który wybrałeś. Pewne typy pancerza przeszkadzają w używaniu niektórych technik walki, źle wpływając na celność ataków. Opisy zbroi znajdziesz poniżej.
Zbroje wojowników   ↑
Zbroje łuczników   ↑
Zbroje Magów   ↑
| Mage robes (szaty maga)  | Strój magów nowicjuszy, nie oferuje żadnej ochrony w walce z wojownikami, bądź łucznikami, lecz pomaga w rzucaniu zaklęć. | 
| Splitbark Armour  | Oferuje nieco ochrony w walce wręcz, wciąż pomagając w użytkowaniu magii. Nie chroni przed pociskami łuczników. Komponenty tej zbroi znajdziesz, grając w mi-nigrę Shades of Mort'ton. | 
| Mystic Robes (szaty mistyka)  | 
 | 
| Infinity Robes  | Są nieco lepsze od Mystic Robes. Zdobyć je można, grając w Mage Training Arena. | 
| Skeletal Armour (zbroja szkieletowa)  | Ten typ pancerza to mniej więcej ulepszona wersja splitbark armour. Wciąż nie zapewnia ochrony przed atakami z dystansu. Używana i wykonywana przez magów Fremenników. | 
| Combat Robes, Druidic Robes, Battle Robes    | Te szaty maga pochodzą z mini-gry Fist of Guthix, aby działały wymagają tokenów z tej mini-gry. Oferują pewną ochronę w walce wręcz, ale co najważniejsze każdy z tych zestawów ma swój efekt specjalny. Zestawy Combat i Battle Robes mogą oszczędzać runy (mind, chaos, death, blood) podczas rzucania zaklęć bojowych, przy czym zestaw Battle Robes jest w tym względzie lepszy. Zestaw Druidic wspomaga działanie czarów zatrzymujących, sprawiając iż mają większe szanse na trafienie w przeciwnika. | 
| Ahrim's Robes (szaty Ahrima)  | Najprawdopodobniej najlepsze odzienie dla maga. Dobrze chroni w walce wręcz i świetnie wspomaga rzucającego zaklęcia. Wymaga jednak okresowych napraw. |