Grim Tales


 

Grim Tales

Start: Sylas w Taverley

Poziom Trudności: Trudny (Master)
Czas Wykonania: Średni

Wymagane Questy:
- Witch's House

Wymagane Umiejętności:
- 45 farming Farming
- 52 herblore Herblore
- 58 thieving Thieving
- 59 agility Agillity
- 71 woodcutting Woodcutting

Wymagane Przedmioty:
- 2 Vial of Water
- 2 Tarromin
- Hanchet
- Dobra zbroja i broń
- Jedzenie

Inne: Brak


1. Rozmawiamy z Sylasem w Taverley. Opowie nam on o swoim eksperymencie i spyta, czy nie możemy mu w nim pomóc. Zgódźmy się. 

2. Wchodzimy na White Wolf Mountain i odnajdujemy tam Grimgasha. Jest gryfem i lubi opowieści. Musisz mu opowiedzieć jego ulubioną historię, wtedy cię nie dziobnie (tracisz 14-20 hp). Kolejność składania opowieści to:  

There once was a graveyard filled with undead
There lived a skeleton named Skullrot
Skullrot was Insane
Skulllrot hungrily grabbed the gnome's hair
Started to strangle the poor gnome
Saw some bones lying in the corner

Po tej historii gryf uśnie. Wtedy można wziąć jedno pióro leżące obok niego.

3. Idziemy do małej wieży na wschód od Goblin Village. Zobaczymy przed drzwiami Princess. Rozmawiamy z nią, lecz nic konkretnego się nie stanie. Obchodzimy dom dookoła i przechodzimy przez niski murek do ogrodu. Rozmawiamy do rynny w narożniku ogrodu.

4. Człowiek po drugiej stronie przedstawi ci się jako Rupert. Nie może wyjść z wieży bo królewna zamknęła wejście. Zaproponuj, że wespniesz się do niego i spytaj, czy jest jakikolwiek sposób na wspinaczkę. Po krótkiej konwersacji, spuści on nam swoją brodę, po której wejdziemy. 

5. Rozmawiamy z krasnalem. Powie ci, żebyś mu pomógł jakoś przekonać księżniczkę. Wracamy więc i rozmawiamy z nią. Powie nam ona o swoich problemach z kuzynami i wyśle odnaleźć Pendant w Taverley.

6. Kierujemy się do Witch Mouse. Będąc w środku schodzimy drabiną na dół i mając założone Leather Gloves przechodzimy przez bramę (inaczej porazi nas prąd). Zabieramy wszystko co się da z pomieszczenia i wracamy do pianina. Zapamiętujemy nuty i gramy to na pianinie, które powinno się otworzyć. Wyjmujemy stamtąd kartkę z dziennika i przepis na miksturę. 

7. Musimy tą miksturę wykonać. Potrzebujemy zmieszać Vial o Water z Tarrominem i dodać do tego Shlunk Ogleroot. Wszystkie rzeczy oprócz viala wyrzucają eksperymentalne myszy w kanałach przed Witch Mouse (108 lvl). Gdy zrobimy już potiona, idziemy do małego pomieszczenia z myszą dziurą i znakiem na ścianie, wypijamy ją. Zostajemy zmniejszeni i wchodzimy do mysiej dziury.

8. Na ścianach powinniśmy zobaczyć gwoździe. Wchodzimy po nich i schodzimy tak długo, aż dojdziemy do Miarzqa’s Pedant w ostatnim pomieszczeniu. Bierzemy je, wracamy drogą i wychodzimy przez kraty. Uwaga! Należy uważać na myszy lvl 95.

9. Wracamy do Princess przed wieżą i dajemy jej Pedant, a ona wypuszcza Ruperta. Po krótkiej cutscence i rozmowie z krasnalem powinniśmy otrzymać jego hełm. 

10. Idziemy do Taverley i rozmawiamy z Sylasem, dajemy mu pióro i hełm. On podziękuje nam za to i da w zamian nasionko, które mamy zasiać na specjalnie przygotowanym miejscu na południowy wschód od Taverley i zobaczyć co się stanie. Za pomocą Seed Diblera i Konewki drzewo urośnie w piorunującym tempie.

11. Przygotowujemy się do walki. Bierzemy ze sobą 2 prayer poty, super set, dobrą zbroje, broń i dobre jedzenie, wchodzimy po zasadzonym przez nas drzewie do góry. Czeka nas potyczka z Glodem (138lvl). Uwaga! Często wyłącza nam prayer, odpycha nas i się leczy. Jest wymagającym przeciwnikiem, ale będąc bardziej przygotowanym, nie powinniśmy mieć problemów z jego pokonaniem. Po jego pokonaniu zauważymy na ziemi statuetkę, 2 gemsy i 2 bones. Bierzemy wszystko. 

12. Wracamy do Sylasa i dajemy mu statuetkę. Powie nam on, że giganty rozmnażają się w piorunującym tempie i żeby je powstrzymać, należy ściąć drzewo. Aby tego dokonać musimy zrobić drugą taką samą miksturkę (patrz punkt 7) i użyć jej na drzewie. Drzewo zmaleje i wtedy możemy je ściąć siekierką. 

13. Wracamy do Sylasa. On nam podziękuje i wręczy nagrodę.


Nagroda: 1QP, 4000 Farming XP, 5000 Herblore XP, 5000 Constitution XP, 14000 Woodcuting XP, 6000 Agillity XP, 6000 Thieving XP, Dwarven helmet.

Aby przejść do tabeli z doświadczeniem z wszystkich questów, kliknij tutaj.


© 2004-2011 Wygląd zaprojektowany przez Bartosz Bociek
Runescape jest znakiem towarowym Jagex Software 1999 - 2011 Andrew Gower and Jagex Ltd.
My nie jesteśmy Jagex Ltd. Teksty kursywą są tłumaczeniem i wraz z obrazkami należą w całości do Jagex Ltd